fbpx
Pratite nas

Upišite traženi pojam

Biznis

SBF: Kako poboljšati kvalitet i interes za turistički sektor

Drugog dana Sarajevo Business Foruma (SBF) u saradnji sa USAID-ovim Projektom razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini (USAID Turizam) održan je poseban panel posvećen turističkoj industriji.

Direktor Ureda za ekonomski razvoj USAID u BiH Karl Wurster izjavio je da USAID vjeruje u moć turizma ne samo kao nešto što je zabavno i uzbudljivo, nego kao način da se unaprijedi ekonomija u BiH i stvore radna mjesta.

– USAID je sretan što sarađuje sa Sarajevo Business Forumom na organizaciji panela na kojem će učestvovati međunarodni stručnjaci iz turizma koji će govoriti o razvoju turizma u BiH. Posebno me zanima šta imaju reći o načinu na koji se može privući pažnja međunarodnih investitora i na koji način BiH može da se istakne na globalnom tržištu – izjavio je Wurster novinarima uoči panela.

Direktor USAID-ovog Projekta razvoja održivog turizma u BiH Ibrahim Osta, koji je moderirao panel, rekao je da se kroz projekat konstantno radi na povećanju kapitala u sektoru turizma, razvoju inovativnih turističkih proizvoda, poboljšanju pristupa finansijama za turističke biznise, harmoniziranju politika i propisa, te na preobražaju brenda i promocije destinacije.

– S ciljem pozicioniranja Bosne i Hercegovine kao konkurentne destinacije na svjetskom tržištu jako je važno da svi sektori zajedno učestvuju u prezentaciji destinacije. Rad privatnog i državnog sektora doprinosi dobrom razvoju turizma i to trebamo imati stalno na umu – naveo je Osta.

Učesnici panela, međunarodni stručnjaci iz turizma prenijeli su svoja iskustva kako povećati lokalne kapacitete, poboljšati kvalitet i interes za turistički sektor, razviti turističku ponudu i unaprijediti turističku marketinšku promociju.

Daniela Wagner, direktorica za biznis i međunarodni razvoj u Jacobs Media Groupi, jednoj od najvećih B2B kompanija u oblasti medija u industriji turizma na svijetu, rekla je da godišnje organizuju više od 150 događaja u svijetu i njihov cilj je da pomognu turističkim destinacijama da se istaknu, na način da im pomognu da ispričaju svoju priču.

– BiH ima potencijale za turistički razvoj i bitno je da se ti potencijali predstave na pravi način. Vidjeli smo da se nakon covida promijenio način na koji ljudi razmišljaju o putovanju, više ih interesuju istinska iskustva i odživost i vjerujem da BiH može sve to ponuditi na svjetskom tržištu. Vjerujem da uz adekvatnu saradnju svih djelatnika u zemlji i pravilno predstavljanje na međunarodnom nivou, BiH ima sve mogućnosti da razvije svoj sektor turima i radujem se da i ja radim na ostvarenju tog cilja – rekla je Wagner.

Biznis.ba / FENA

Izvor

Izdvojeno

Biznis

Salih Doglod zvani Luka svoj radni vijek vezao je uglavnom za rudnike na općini Zenica. Kako je zatvoren rudnik Stranjani u kojem je radio...

Magazin

Mlada pjevačica Teodora Popovska prošle godine je navršila tek 18 godina, a već je stekla veliku popularnost kod publike. Naime, ona ima nekoliko zapaženih singlova poput...

Crna hronika

Na magistralnom putu M-4 Tuzla – Doboj, u naselju Donja Lohinja kod Gračanice, jučer se dogodila teška saobraćajna nesreća u kojoj je jedna osoba...

Biznis

Ova kompanija kroz svoje akvizicije i investicije oživljava duh bivše Jugoslavije Slovenska firma Iskra potpisala je ugovor o kupovini većinskog udjela firme Elmap iz...