fbpx
Connect with us

Hi, what are you looking for?

Biznis

Njemački div osvaja Ameriku: Walmart i Kroger u panici

Njemački trgovac mješovitom robom Aldi posluje u Evropi više od 100 godina. Aldi je u Njemačkog glavni konkurent Lidlu s kojim ima veoma sličnu poslovnu strategiju.

U SAD-u Aldi posluje od 1976. godine. No, tek sada, nakon decenija tihog, postepenog rasta u SAD-u, ovaj lanac je krenuo u apsolutni napad.

Drži prvo mjesto kao najbrže rastući lanac trgovina mješovitom robom u SAD-u, prema broju trgovina i trebao bi dosegnuti 2.500 lokacija do kraja sljedeće godine. Prije samo deset godina, Aldi je imao nešto manje od 1.300 trgovina u SAD-u.

Usporedbe radi, lider na tržištu Walmart ima više od 4.500 trgovina u SAD-u, dok Kroger ima više od 2.700.

Aldi je postao najzanimljiviji među potrošačima u SAD-u zahvaljujući niskim cijenama, proizvodima robnih marki u trgovinama i pojednostavljenim, malim maloprodajnim mjestima u 38 američkih država.

Aldi ima manji izbor od uobičajenog. Dok glavni prodajni lanci u SAD-u mogu imati više od 30.000 proizvoda na zalihama po trgovini, Aldijev izbor je smanjen na oko 1.600.

U intervjuu za Wall Street Journal, predsjednik Aldija Dave Rinaldo podijelio je sažeti opis smanjenog pristupa svoje firme poslovanju trgovine mješovitom robom.

– Radi se o jednostavnosti. Radi se o učinkovitosti. Radi se o dosljednom iskustvu, cijelo vrijeme – rekao je Rinaldo.

Ta jednostavnost uključuje pristup „u stilu skladišta“ radi održavanja opskrbe Aldijevih prodajnih mjesta. Većina robe se nudi na policama odmah nakon vađenja iz kutija u kojima je stigla.

Skroman obim robe i Aldijeva sklonost manjim prodajnim prostorima pomažu minimizirati režijske troškove, štedeći firmi novac, što se prenosi na kupce u diskontnim cijenama.

Rinaldo je rekao da je firma postigla veliki uspjeh u privlačenju novih kupaca kada je američka ekonomija upala u krizu, navodeći priljev novih kupaca željnih popusta nakon finansijske krize 2008. koji su ostali uz Aldi čak i nakon što se ekonomija oporavila.

Aldi provodi svoju strategiju rasta kroz izgradnju novih trgovina i akvizicije.

Još u maju firma je objavila planove za kupovinu 397 supermarketa na jugoistoku koji posluju pod brendovima Winn-Dixie i Harveys. Nakon objave dogovora, Aldi je podijelio svoje planove za pretvorbu nekih od novostečenih prodajnih mjesta u Aldijeve trgovine, dok će druga nastaviti raditi kao Winn-Dixie ili Harveys supermarketi.

Izvor

Izdvojeno

BiH

Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine objavile su jučer novi pravilnik o zabrani pušenja u ovom entitetu koji će na snagu stupiti osam dana...

Biznis

„Do kraja jula bit će raspisan tender za izbor izvođača radova za izgradnju međudržavnog mosta preko rijeke Tare na spoju magistralne ceste na lokaciji...

Magazin

Kanita Karić, mlada estradna umjetnica, već je postala prepoznatljivo lice na bh. muzičkoj sceni. Iza nje jemnoštvo lijepih pjesama, pregršt sjajnih nastupa, video uradaka...

Vijesti

RK Konjuh već uveliko kreće sa pripremama za novu sezonu. Nova imena naći se se u sastavu rukometnog kluba iz Živinica. Iz RK Konjuh...