Uzmite kašiku meda prije spavanja!

20

Mršavljenje i problemi sa snom teme su koje zanimaju (i muče) mnoge, a rješenje bi mogla ponuditi hibernacijska dijeta, kod koje se proces mršavljenja, kao što ime i kaže, pokreće tokom noći, a ujedno vam pomaže da bolje spavate.

Mike McInes

Ključno je pravilo hibernacijske dijete da prije spavanja uzmete jednu do dvije kašiku meda, bilo u toplom napitku, u smoothieju ili ravno iz tegle.

Dijetu je osmislio britanski farmaceut i nutricionist Mike McInnes, koji kaže da ona istovremeno djeluje na bolji san i mršavljenje jednostavno koristeći biologiju našeg tijela i surađujući s njom umjesto da radi protiv nje.

Mršavljenje i problemi sa snom teme su koje zanimaju (i muče) mnoge, a rješenje bi mogla ponuditi hibernacijska dijeta

Hibernacijska dijeta djeluje tako da ‘regrutira’ prirodni mehanizam organizma koji kontrolira tjelesnu težinu. Ne morate se boriti protiv svoga tijela na svakom koraku kako biste postigli zdravu težinu, ističe Mike McInnes.

Ključ je da se obnavljajući mehanizmi tijela pokrenu tokom noći, ubrzavajući metaboličke procese i sagorijevanje masnoća, ublažavajući djelovanje hormona stresa i pomažući nam da se tokom noći bolje naspavamo. I tu nastupa med. Prije svega, dobro je znati jeste li kandidat za hibernacijsku dijetu.

Zapitajte se sljedeća pitanja:

Budite li se redovito tokom noći?
Znojite li se noću?
Muči li vas refluks tokom noći?
Budite li se usred noći jer morate ići na WC?
Osjećate li mučninu rano ujutro?
Budite li se iscrpljeni?
Je li vam ujutro grlo suho?
Imate li grčeve tokom noći?
Osjećate li slabost rano ujutro?

Ako je vaš odgovor ‘da’ na ijedno od ovih pitanja, to može značiti da svoju jetru niste “opskrbili gorivom” potrebnim za njezin pravilan rad noću. Umjesto da sagorijeva masnoće i obnavlja mišiće, vaše tijelo proizvelo je veliki val hormona stresa dok ste spavali.

Med je odavno cijenjen zbog svojih terapeutskih svojstava. Autor hibernacijske dijete tvrdi da fruktoza i glukoza u medu tijelu daju gorivo koje mu je potrebno tokom noći, a koje kontroliše ravnotežu razine šećera u krvi te potiče sagorijevanje masnoća. Dok spavate, med će stimulisati rad jetre te umanjiti djelovanje hormona stresa koji otežavaju mršavljenje i spavanje.

No hibernacijska dijeta ne temelji se samo na medu. Za najbolje rezultate važno je pridržavati se zdrave prehrane, što podrazumijeva izbjegavanje procesuiranih namirnica, poput bijelog kruha, pizze, burgera, čipsa, piva i šećera te konzumiranje namirnica koje sadrže nutrijente važe za naš organizam, bez suvišnih aditiva.

Hibernacijska dijeta preporučuje dva ili tri treninga otpornosti tjedno. Za to ne morate ići u teretanu – i kod kuće možete koristiti lagane utege ili vrećice napunjene šećerom ili rižom kako biste odradili trening. I u jogi i pilatesu postoje vježbe otpora koje možete isprobati.