fbpx
Connect with us

Hi, what are you looking for?

Biznis

Stiže prva električna Alfa: Poznate cijene

Crossover koji se proizvodi u Poljskoj, izvorno nazvan Milano prije političkih kontroverzi, ima bateriju od 54 kWh i domet od 402 kilometra u najekonomičnijoj verziji.

Standardna Elettrica i Speciale launch edicija (sa početnom cijenom od oko 41.000 eura) razvijaju 154 KS, dok vrhunska Veloce verzija razvija 237 KS i ima domet od 346 kilometara.

Standardna oprema na Elettrica varijanti uključuje 45,7 cm aero-optimizovane aluminijumske točkove, zadnje parking senzore, crne sjajne poklopce retrovizora i LED svjetla.

Unutrašnjost sadrži 26cm infotainment ekran postavljen u retro stilu sa teleskopskim kućištem, kompatibilan sa Android Autom i Apple CarPlay sistemom.

Pozicioniran kao duhovni nasljednik modela Giulietta i Mito, novi Junior nudi pristupačnost uz premium privlačnost i vozačko iskustvo kako bi privukao novu generaciju Alfista.

Šef Alfa Romea, Žan-Filip Imparato, rekao je da je Junior dizajniran kako bi marka prešla “od ekskluzivne do inkluzivne”.

Naglasio je da će se nalaziti u istoj ponudi kao ultra-ekskluzivni 33 Stradale superautomobil.

Uz dimenzije 4170mm x 1780mm x 1500mm, Junior usvaja nekoliko smjelih novih dizajnerskih elemenata, ali se vraća na staze stare Alfe sa detaljima poput proširenih blatobrana i “coda tronca” zadnjeg kraja.

Najprepoznatljivija karakteristika je nova interpretacija tradicionalne Alfa “scudetto” prednje rešetke, koja na električnim verzijama sadrži stilizovane elemente iz logotipa kompanije. Time se mijenja i najprepoznatljiviji detalj Alfa Romea – registarska tablica više neće biti desno nego na sredini, prenosi B92.

Tvrdeći da ima “najmanju težinu u segmentu i optimalnu raspodelu mase”, Alfa ističe “najbolju vozačku dinamiku u klasi” za Juniora, napominjući da je šasija podešena od strane istog tima odgovornog za Giulia GTA super-limuzinu.

Veloce varijanta, pozicionirana kao “najvozačkija” u ponudi, opremljena je istim Torsen diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem kao Abarth 600e. Ima prednje i zadnje stabilizatore, pri čemu Alfa tvrdi da ima najbolju vozačku dinamiku u klasi.

Kao i Citroën C4, Fiat 600, Jeep Avenger i Peugeot 2008 sa kojima dijeli platformu (i osnovne dimenzije), Junior je dostupan u verzijama kao EV ili blagi hibrid.

Junior Ibrida kombinuje 1,2-litarski trocilindarski benzinski motor sa 48V starter-generatorom i 28 KS električnim motorom u šestostepenom automatskom mijenjaču za 134 KS i mogućnost kratkotrajnog EV režima vožnje.

Standardno ima pogon na prednje točkove, ali verzija sa pogonom na sve točkove će stići kasnije – “prva u premium segmentu”, tvrdi Alfa.

Izvor

Izdvojeno

BiH

Privremeni izvod iz centralnog biračkog spiska za ovogodišnje lokalne izbore dostupan je javnosti, saopšteno je iz Centralne izborne komisije BiH. CIK je pozvao sve...

Biznis

Stambeno poslovni objekat Nova Pecara u Tuzli bit će bogatiji za dugo očekivani Bingo hipermarket koji će svoja vrata će otvoriti 13. juna u...

Magazin

Pjevač Tropico benda, Aleksandar Sale Cvetković, doživio je nezgodu u jednom shopping centru te je završio u bolnici. Pjevaču je jučer iznenada pozlilo, nakon...

Sport

Ova vijest je preuzeta sa portala Sport 1 Slaviša Radović, lijevi bek, više neće nositi dres FK Sarajevo. On se od bordo tima oprostio...