fbpx
Connect with us

Hi, what are you looking for?

Biznis

Stigla prva AI reklama za igračke

Kritičari negoduju, i tvrde da kreativni procesi nisu za vještačku inteligenciju.

Prodavnica igračaka Toys “R” Us je nedavno najavila partnerstvo sa agencijom po imenu Native Foreign, a projekat su opisali kao “prvi put da neki veliki brend koristi OpenAI alatku Sora za pravljenje reklame”.

U pitanju je relativno nova alatka koja tekst pretvara u video, prenosi PC Press.

Sora je lansirana u februaru i još uvijek nije dostupna široj javnosti. Kompanije mogu da je koriste, a iz Toys “R” US su je upotrebili da ispričaju priču o svom osnivaču.

Igračke se reklamiraju toplom pričom o dječaku koji je ostvario svoj san.

Pored dječaka u centru pažnje je i žirafa Geoffrey, koja je početkom tridesetih godina prošlog vijeka postala maskota prodajnog lanca.

Reklama liči na mnoge druge video sadržaje koje je napravio AI – tu su neprirodni pokreti, neobični oblici običnih predmeta, čudne stvari koje su postavljene tamo gde im nije mjesto.

Kritičari su postupak osudili, a ističu da AI trenira na radovima ljudskih autora. Iako trenutno ne izgleda tako, jednog dana bi mogao da preuzme kreativne poslove i da bez novca ostavi one od kojih je učio. Drugi komentari su jednostavniji: “Reklama ne valja ništa!”

Izvor

Izdvojeno

Sport

Poslije burne jeseni koju je ima iza sebe, u kojoj je definitivno zatvorio vrata reprezentaciji Bosne i Hercegovine i upao u skandal zbog supruge,...

BiH

Večeras je novi sarajevski tramvaj postao meta vandalizma. Za sada nepoznati muškarac je uspio je išarati tramvaj. Kako nam govore čitatelji, muškarac je ušao...

BiH

Na 23. Kongresu stomatologa Srbije dekan Stomatološkog fakulteta Muhamed Ajanović sa Stomatolškim kliničkim centrom Univerziteta u Sarajevu je održao pozivno predavanje gdje je predstavio...

BiH

U Velikoj Kladuši se danas dogodila tučnjava između dvije ženske osobe. Kako pišu mediji iz Krajine, riječ je o snahi i svekrvi E.J. (39)...