fbpx
Connect with us

Hi, what are you looking for?

Biznis

Stigla prva AI reklama za igračke

Kritičari negoduju, i tvrde da kreativni procesi nisu za vještačku inteligenciju.

Prodavnica igračaka Toys “R” Us je nedavno najavila partnerstvo sa agencijom po imenu Native Foreign, a projekat su opisali kao “prvi put da neki veliki brend koristi OpenAI alatku Sora za pravljenje reklame”.

U pitanju je relativno nova alatka koja tekst pretvara u video, prenosi PC Press.

Sora je lansirana u februaru i još uvijek nije dostupna široj javnosti. Kompanije mogu da je koriste, a iz Toys “R” US su je upotrebili da ispričaju priču o svom osnivaču.

Igračke se reklamiraju toplom pričom o dječaku koji je ostvario svoj san.

Pored dječaka u centru pažnje je i žirafa Geoffrey, koja je početkom tridesetih godina prošlog vijeka postala maskota prodajnog lanca.

Reklama liči na mnoge druge video sadržaje koje je napravio AI – tu su neprirodni pokreti, neobični oblici običnih predmeta, čudne stvari koje su postavljene tamo gde im nije mjesto.

Kritičari su postupak osudili, a ističu da AI trenira na radovima ljudskih autora. Iako trenutno ne izgleda tako, jednog dana bi mogao da preuzme kreativne poslove i da bez novca ostavi one od kojih je učio. Drugi komentari su jednostavniji: “Reklama ne valja ništa!”

Izvor

Izdvojeno

Magazin

Dvije mlade zvijezde Anđela Ignjatović, poznatija kao Breskvica i Zorana Mićanović svojim glasovnim sposobnostima nikoga ne ostavljaju ravnodušnim, a sada su spremile iznenađenje za...

Biznis

Premijer Zeničko-dobojskog kantona Nezir Pivić i ministar za privredu Samir Šibonjić razgovarali su s menadžmentom Zeničkog privrednog sajma ZEPS, koji će se, nakon pet...

Zanimljivosti

Nakon petogodišnje stanke Plavi Orkestar je prošlog vikenda oduševio publiku u Slavonskom Brodu, a koncert je bio tek početak njihove ljetne turneje koja uključuje...

Magazin

Ivana Šašić razvela se od supruga jer ga je uhvatila u prevari, a sada je iznijela svoje mišljenje o ženama koje, iako znaju da...