Povežite se sa nama

Magazin

Povjerenje – najveći kapital pametnog brenda

Objavljeno

-

Povjerenje odavno nije vrlina koja se vrjednuje samo u partnerskim i porodičnim odnosima. Danas, više nego ikada, povjerenje je teško steći, i još teže očuvati. I isto danas, ovo je vrijednost koja nadilazi klasične međuljudske odnose i predstavlja osnovu brend kulture. Konzumerizam 21. stoljeća od kupovine je napravio mnogo više od klasične nabavke potrebnih proizvoda i stvorio jednu potpuno novu vrstu odnosa između brendova i potrošača. Brend lovers-i danas su najvrjedniji kapital jedne kompanije, jer brendovi odavno ne pripadaju industrijskim gigantima – već svojim potrošačima.

Koliko je veza potrošača i brenda jaka, najbolje se može vidjeti kroz sve veći broj loyaly platformi koje brojne kompanije razvijaju, kako bi svojim najvjernijim potrošačima omogućili brojne povlastice, ali i stavile do znanja da bez njih ne postoje. Ako još niste sigurni zašto trebate postati član neke “brend porodice”, ovo su tri razloga koja će vas ubijediti da to koliko sutra uradite:

1. Zanimljive pogodnosti

Iako su popusti često argument #1 zašto trebate postati članom nekog loyalty kluba, ne treba zanemariti ni čari posebnih benefita koje loylaty programi nose. Eksluzivne ponude namijenjene članovima klubova najbolji su dokaz da brend misli o vama i želi da se osjećate posebno. Svi članovi IQOS Cluba osim što su donijeli bolju odluku za sebe, na ovaj način imaju priliku da i svoje okruženje oslobode duhanskog dima, ali i da prvi personaliziraju svoje uređaje, testiraju narednu seriju ili odaberu najljepši aksesoar. IQOS je uređaj baziran na tehnologiji zagrijavanja, a ne sagorijevanja duhana, koji je donijeo revoluciju u duhansku industriju, stoga i svi članovi njegovog kluba dijele jednu istu viziju – da svijet oslobode duhanskog dima.

Povjerenje - najveći kapital pametnog brenda

2. Popusti

Popusti su svakako najubjedljiviji argument zašto da postanete član nekog loyalty kluba. Svaki iskren prijatelj, i član porodice kojem je stalo do vas reći će vam da danas, u trenutku opšte nestabilnosti i neizvjesnosti, trebate biti ekonomični. Loyalty klubovi prava su adresa za one koji dugoročno brinu o svom budžetu.

Članovima loyalty kluba po pravilu na raspolaganju su brojni popusti. I dok neki nude veće ili manje popuste, svaka ušteda koju možemo ostvariti na putovanju nam je posebno slatka. Iako su nam trenutno putovanja na “stand by” opciji možda je ovo pravi trenutak da postanete član loyalty kluba WizzAir-a, ili neke druge avio-kompanije, i da novac koji biste u suprotnom potrošili na kartu, potrošite na nezaboravno veče uistorjskom pozorištu ili restoranu koji je gastronomska Meka prve destinacije čijom ćete posjetom proslaviti okončanje pandemije.

Povjerenje - najveći kapital pametnog brenda

3. Vrijednost i kvalitetan sadržaj

Nekada su članovi klubova bili “odabrana ekipa”, koja se drži zajedno i međusobno pomaže. Čitalački klubovi, bratstva na fakultetima, “cooking clubs” i pored svih modernih sredstava komunikacije popularni su i danas, i predstavljaju svojevrsne preteče današnjih loyalty platformi. Pripadnost grupi koja dijeli zajedničku vrijednost, grupa sa kojom može da se povežeš i koja će ti ponuditi rešenje kako da unaprijediš svoju svakodnevnicu, vrjednost je koja čini da jedan brend i njegov loyalty program budu mnogo više od samog proizvoda. Upravo takvo jedno “mjesto” predstavlja Adidas: Creators Club program. Adidas je oduvijek bio mnogo više od street uniforme gradske ekipe, i predstavlja čitav jedan mindset koji slavi individualnost. Zato Adidas Creators Club personalizirano korisničko iskustvo stavlja indiviualnost svakog člana na prvo mjesto, jer na kraju možete dobiti proizvod koji je napravljen samo za vas i samo zbog vas.

Povjerenje - najveći kapital pametnog brenda

Ovdje pročitajte izvorni tekst:
Oglašavanje

Magazin

Aida Jahić: Crna kožna jakna nikad ne izlazi iz mode

Objavljeno

-

Od

Nekadašnja platforma društvene mreže Instagram bila je isključivo za objavljvanje fotogrfija, no to više nije tako… Sve se promijenilo i sada se na njoj razvija ozbiljan biznis. Influencerice je riječ koja se danas sve više može čuti i kada i zbog toga smo odabrali nekoliko djevojaka iz tog polja da nam daju svoje jesenje prijedloge koje mogu biti inspiracija za vaš sljedeći izlazak.

  1. Jakna

Must have svevremenski komad za jesen jeste crna kožna jakna koja nikad ne izlazi iz mode. Baš poput male crne haljine, i ona je vječni klasik. Jakna od prave kože može biti prava investicija, ali je zato nosiva više sezona. Idealne su za ovo doba, prelaznog perioda, do kaputa i zimskih jakni i uklapaju se u svaki stil i modnu kombinaciju bilo patike ili štikle, džins ili haljinice. Večernji ili dnevni look, kožna jakna upotpunjuju svaku modnu kombinaciju. Moj izbor je kožna biker jakna i dobare farmerice

  1. Kaubojske čizme

Kaubojske čizme su modi komad koji se vratio na velika vrata. Posljednih godina modni dizajneri se sve više okreću temi Divljeg zapada. Ono što će ove sezone svakako biti sastavni dio ormara većine trendsetterica jesu kaubojske čizme. Veliki sam ljubitelj western stila još od srednje škole i vjerna kaubojkama godinama. Kaubojske čizme su univerzalni moderni komad te se mogu nositi u bilo koje doba godine i sa velikim brojem odjeće. Mogu se nositi sa haljinama, šorcevima, farmericama, toplijim džemperima, teksas i kožnim jaknama, na dnevne i večernje varijante.

  1. Šešir

Moj omiljeni asesoar tokom čitave godine je šešir. Za jesen biram fedora šesir, koji osim što učinkovito štiti od kiše,vjetra i snijega, upotpunjuje svaku modnu kombinaciju, a i unosi vedrinu u hladne jesenje dane. Moguće ga je kombinirati uz različite stilove, od hipi, boemskog, rok tako i elegantnog i sofisticiranog. Na policama high street dućana je moguće pronaći različite boje i dezene ovog asesoara te je cijenom vrlo pristupačan.

Ovdje pročitajte izvorni tekst:
Nastavite čitati

Magazin

Čudotvorna biljka koja vam daje mnogo snage i jača reflekse

Objavljeno

-

Od

Također je poznato da peršun pomaže kod upale prostate, pri otežanom mokrenju, te u slučajevima oticanja nogu, reumatizma, gihta, debljine, angine pektoris…

Peršun je porijeklom iz mediteranskih zemalja, odakle se proširio u sve zemlje južne Evrope.

Utvrđeno je da je pradomovina peršuna Sardinija. U mnogim zemljama juga Evrope, peršun raste kao divlja ili poludivlja biljka, za što su zaslužne ptice koje raznose njegovo sjeme.

Peršun, inače, pripada porodici štitarki. Poznato je da peršinovom sjemenu treba dugo vremena da proklija, pa su mnogi zbog toga znali govoriti “sedam puta odlazi vragu i natrag, prije nego što nikne, a ako se i pojavi peršunov list, tada je to samo zato što je častan čovjek stavio sjeme u zemlju”.

Ovdje pročitajte izvorni tekst:
Nastavite čitati

Najčitanije