Poboljšajte svoje držanje i oslobodite se boli u leđima ovom jednostavnom vježbom (VIDEO) – Aura

8

Postoje jednostavni načini pomoću kojih možemo poboljšati i ispraviti naše držanje. Jedan jednostavan i učinkovit savjet je da vježbate mišiće koji se koriste kada stojite u prirodnom, korisnom položaju.

3 ozbiljna razloga zašto biste trebali voditi brigu o svom držanju:
1. Nepravilno držanje povećava rizik za bol u leđima, iskliznuće diskova, osjećaj stezanja u prsima i slabu cirkulaciju krvi.

2. Ispravljanje vašeg držanja može uveliko smanjiti bol u leđima, ramenima i vratu.

3. Istraživanja su pokazala da dobro držanje smanjuje stres, pospješuje hormonalnu ravnotežu, poboljšava probavu, disanje, pospješuje mentalnu jasnoću i sveukupno zdravlje.

Srećom, postoje jednostavni načini pomoću kojih možemo poboljšati i ispraviti naše držanje. Jedan jednostavan i učinkovit savjet je da vježbate mišiće koji se koriste kada stojite u prirodnom, korisnom položaju.

Vježba koju možete učiniti za jačanje tih mišića je ležeća ekstenzija leđa koja se u jogi naziva položaj skakavca (locust pose – shalabhasana).


Vježbu izvodite nježno i radite samo ono što je ugodno i što odgovara vašim osobnim mogućnostima. Ako imate bolesna leđa, ne zaboravite se konzultirati sa svojim doktorom prije početka bilo koje nove prakse.

Korak 1: Lezite na trbuh licem prema dolje, čelo vam dodiruje pod.

Korak 2: Ispružite svoje noge iza sebe i raširite ih u širini bokova. Rasporedite težinu ravnomjerno preko vrhova obje noge.

Korak 3: Nježno podignite prednji dio tijela s glavom prema gore. Učinite to polako i se samo podignite visoko koliko vam je ugodno.

Korak 4: Udahnite i podignite glavu gledajući prema naprijed. Na svom izdisaju, podignite prsa i ruke. Držite ruke uz tijelo s dlanovima prema dolje.

Korak 5: Koristite svoje bedrene mišiće i podignite noge prema gore. Vaša težina bi se trebala oslanjati na donji dio rebra, stomak i zdjelicu.

Ostanite u ovoj pozi 10 sekundi do jedne minute, ovisno o vašoj sposobnosti. Ponovite 5-10 puta. Počnite lagano s kratkim držanjem i postupno povećajte duljinu i broj ponavljanja svaki dan koliko god možete, a da se osjećate ugodno. Ova vježba će ojačati vaše mišiće leđa, trupa i nogu što će vam pomoći da uvelike poboljšate vaše držanje.

Ako ste više vizualni tip pogledajte ove upute na videu: