fbpx
Connect with us

Hi, what are you looking for?

Biznis

Online naručivanje hrane sve popularnije u BiH, ko naručuje najviše?

Hrana je ključna ljudska potreba, a dostava hrane iz omiljenog restorana nikada nije bila lakša zahvaljujući aplikacijama koje povezuju brojne aktere u istu platformu. Digitalni trendovi dostave hrane vrlo su pozitivni i još uvijek imaju potencijal za nastavak rasta.

Širom svijeta ove su aplikacije za isporuku otvorile zanimljive mogućnosti za različite aktere. Počevši na samo nekoliko mjesta, poslije se šire, strateški skalirajući svoje operacije i dramatično povećavajući svoju gurpu korisnika. Restoranima je to otvorilo mogućnost da dopru do šire publike kroz više kanala, čime prodaju više. Za dostavno osoblje to je značilo povećan broj narudžbi.

Na kraju, za korisnike je ovo bio sjajan način da dođu do svoje omiljene hrane. Nakon SAD-a aplikacije su zavladale i Europom. Pixsell je izradio infografiku koja prikazuje iz kojih europskih država ljudi najviše naručuju hranu preko platformi za dostave.

Preko platformi za dostave najviše naručuju građani Nizozemske, njih 55 posto, slijede Norvežani, kojih je u 2023. godini putem platformi hranu naručivalo 54 posto. Zanimljivo je da je u Njemačkoj hranu putem platformi naručivalo tek 25 posto građana, a u Italiji 19 posto. Znatno manju u usporedbi s, recimo, Španijom (42 posto) ili Irskom (49 posto).

U Turskoj je hranu naručivalo 48 posto stanovnika. A šta je s BiH i susjedstvom?

U Republici Hrvatskoj je, prema infografici, putem platformi hranu naručivalo 22 posto građana, gotovo isto kao u Bosni i Hercegovini, gdje je hranu naručivalo 21 posto građana. Znatno više nego u Srbiji, gdje je hranu naručivalo tek 8 posto građana, ali znatno manje nego u Crnoj Gori, gdje je hranu naručivalo 38 posto građana.

U nedostatku vremena građani BiH sve više pribjegavaju naručivanju putem aplikacija za brzu dostavu, i to ne samo iz restorana nego i iz supermarketa i specijaliziranih prodavaonica.

Online naručivanje i dostava obroka povećali su se u posljednje tri-četiri godine u Bosni i Hercegovini. Vrijednost prihoda od prodaje porasla je početkom pandemije, što je rezultat povećane potražnje potrošača te sposobnosti i potrebe restorana da se prilagode kako bi ostali u poslovanju.

Izvor

Izdvojeno

BiH

Podsjećati i opominjati, cilj je i poruka ilustratora i strip crtača Admira Delića, producenta na Al Jazeeri Balkans, koji već godinama ilustracijama prikazuje strahote...

Vijesti

Jedan od učesnika Marša mira danas je preminuo na lokalitetu Buljima, saznaje Klix.ba. Učesnici Marša mira koračaju prema Potočarima, a nažalost ovogodišnji pohod je...

BiH

Kako su dodali, u tom periodu bit će konstantno visoke temperature, lokalno i malo toplije nego ovih dana uz većinom sunčano vrijeme.”Tek malo sjevernije...

Magazin

Pjevačica Jovana Pajić održala je sinoć, 11. jula, fenomenalan nastup u prijestoničkom lokalu nakon duže medijske ilegale. Pajić je pred isti, stala pred sedmu...