Povežite se sa nama

Magazin

Japanska jabuka pomoćnik u prevenciji raka

Objavljeno

-

Japanska jabuka je slatko voće. Boja može da varira od svijetložute preko narandžaste pa sve do tamnocrvene. Za nju se može reći da je pravi izvor zdravlja. Puna je antioksidansa, poput vitamina A, C i K. Antioksidansi štite organizam od posljedica oksidativnog stresa, što može pomoći u jačanju imunog sistema i odbrani od bolesti.

Posljedice oksidativnog stresa često su povezane s hroničnim oboljenjima, poput srčanih oboljenja i raznih vrsta kancera. Bogata je i dijetalnim vlaknima, koji su presudni za dobro funkcioniranje digestivnog trakta.

Ovo ukusno voće, pored vitamina A, C i K, odličan je izvor i zeaksantina. Ovi antioksidansi, koji se često nazivaju “vitamini za oči”, štite oči od oboljenja koja su karakteristična za starije osobe, poput katarakte i makularne degeneracije, umanjujući efekte oksidativnog stresa.

Ovdje pročitajte izvorni tekst:
Oglašavanje

Magazin

Nedjelju provedite uz film i domaći čips, evo recepta

Objavljeno

-

Od

Jednom kada otvorite vrećicu čipsa zaista je teško zaustaviti se, ali svi dobro znamo koliko je ova grickalica nezdrava.

Zato danas pripremite svoju, zdraviju verziju. Uživajte uz film i opustite se nakon naporne sedmice.

Uzmite nekoliko krompira, papir za pečenje, malo maslinovog ulja, so, bober i začine po želji.

Možete napraviti čips s aromom luka, pa koristite luk i češnjak u prahu, onaj s crvenom paprikom ili mediteranski, s ruzmarinom.

Narežite ga na jako tanke šnite, a najbolje će vam u tome pomoći ribež. Poredajte ga na papir za pečenje, dodajte malo ulja i začine koje ste odabrali. Pecite u pećnici na 200° sve dok ne poprimi zlatnu boju i ne postane hrskav.

Ovdje pročitajte izvorni tekst:
Nastavite čitati

Magazin

Jeste li probali “souffle” omlet… Savršen doručak koji nastaje, ali i nestaje u trenu

Objavljeno

-

Od

Odvajanje žumanjaka od bjelanjaka uobičajen je proces u pripremi biskvita za kolače i torte, ali kulinarski stručnjaci savjetuju da isto pokušate napraviti i sa omletom.

Upravo to je, kažu, trik za savršen omlet koji nastaje, ali i nestaje u trenu.

Umutite li žumanjke i bjelanjke odvojeno prije nego što ih spojite u jednu smjesu te ih ispečete na tavi, dobit ćete savršeni omlet kojeg zovu “souffle” omlet.

Tako ispečen omlet možete začiniti sa soli, biberom i drugim začinima ili ga čak začiniti šećerom u prahu, medom i slično. Od sastojaka vam je potrebno pet bjelanjaka, tri žumanjka, dvije kašičice maslaca i začine po želji.

Umutite pet jaja i odvojite bjelanjke od žumanjaka. Mikserom umutite bjelanjke, a u drugoj posudi odvojite samo tri žumanjka i pjenasto ih izmutite.

Pažljivo umiješajte žumanjke u smjesu od bjelanjaka. Zatim smjesu izlijte na zagrijanu tavu i poklopite. Na umjerenoj temperaturi pecite tri minute.

Nakon tri minute ubacite maslac i pecite još tri minute. Začinite omlet začinima po želji i vaš doručak je spreman.

Ovdje pročitajte izvorni tekst:
Nastavite čitati

Najčitanije