EVO KAKO MOŽETE UNOSITI MANJE KALORIJA

8

Šerpe, tave i druge posude sa hranom ne stavljajte na sto za kojim jedete jer će vas ‘mamiti’ da uzmete repete.

Formula ne može biti jednostavnija: jedan kilogram sedmično možete smršati ako svaki dan unesete 500 kalorija manje. To ne znači da sad morate sumanuto brojati kalorije i biti na dijeti, nego će biti dovoljno da vam u svakodnevnu naviku pređu sljedeći jednostavni savjeti.

1. Doručkujte jaja

Za doručak pojedite dva kuhana ili poširana jaja koja će vas zasititi dovoljno da ostatak dana pojedete oko 415 kalorija manje. Ručak započnite niskokaloričnom supom i poješćete oko 130 kalorija manje.

2. Izbjegavajte gazirano

U tri decilitra gaziranog pića može se kriti preko dvjesta kalorija. Umjesto gaziranim napitkom utolite žeđ vodom.

3. Uživajte u kupovini namirnica i pripremanju jela

Sat vremena provedite u kupovini namirnica, pospremite ih kad dođete kući, provedite dva sata pripremajući fini ručak/večeru, postavite sto i servirajte hranu – i izgubili ste čak 640 kalorija.

4. Jedite manje tjestenine

Porcija tjestenine trebala bi da bude veličine šake, a obično se servira u dva ili tri puta većim količinama, pa može imati i do hiljadu kalorija.

5. Ostavite šerpe na šporetu

Šerpe, tave i druge posude sa hranom ne stavljajte na sto za kojim jedete jer će vas ‘mamiti’ da uzmete repete. Stavite hranu na tanjire i ostavite sve posude nadrugom mjestu.

6. Jedite iz manjih tanjira

Ako jedete iz manjih tanjira poješćete 20 do 25 posto manje hrane, odnosno do 500 kalorija manje, a osjećaćete se jednako sito.

7. Izbjegavajte orašasto voće

Orašasti plodovi sadrže masnoće zdrave za srce, ali i dosta kalorija. Na primjer, u šaci na ulju prženih orašastih plodova može se kriti i do 180 kalorija. Ako baš ne možete da im odolitem jedite pistacije. Dvije šake pistcija imaju oko 160 kalorija, a ješćete ih sporije jer ih morate oljuštiti.

8. Ne jedite ispred TV-a

Ako jedete dok gledate TV možete pojesti i do 300 kalorija više. Jedite za stolom i sat vremena gledanja TV-a zamijenite šetnjom. Tako ćete unijeti oko 530 kalorija manje.

9. Ostavite nešto na tanjiru

Oko 25 posto hrane koja vam je na tanjiru ostavite za sjutrašnji ručak. Ako obično svaki dan unesete dvije hiljade kalorija ili više, na ovaj način unijet ćete 500 kalorija manje.

10. Izbjegavajte kokice u bioskopu

Velika porcija kokica začinjenih puterom kakve kupujemo u bioskopu može sadržati i do hiljadu kalorija. ‘Prošvercujte’ u bioskop nemasne kokice koje ste napravili kod kuće i unijećete i do 700 kalorija manje.

11. Ne gladujte nego jedite

Gladovanjem se ne mršavi zdravo i zato se zasitite hranom bogatom vodom i vlaknima – voćem, povrćem i mahunarkama.

12. Naspavajte se

Ljudi koji dnevno spavaju oko pet i po sati jedu više. Ako spavate između sedam i osam sati dnevno možete unijeti i do 1000 kalorija manje.

Broj pregleda:
25

Komentari

komentara

Ovdje pročitajte izvorni tekst