Auto za ujutro u kupovinu, a poslijepodne na trkaću stazu

4

Dvije godine nakon premijere aktualne generacije RS4, Audi se potrudio osvježiti i poboljšati jednu od svojih najvažnijih perjanica. Prednji dio novog RS4 potpuno je promijenjen u odnosu na dosadašnji model. Nova su svjetla, maska, odbojnik a promijenjen je i poklopac motora. Straga su promjene mnogo umjerenije. Nov je samo dizajn svjetala. Popisu osvježenih dizajnerskih detalja valja pridodati i nove naplatke koji serijski imaju 19”, a uz nadoplatu mogu imati i promjer od 20 inča. 

Za pogon je zadužen 2,9-litreni V6 motor s dva turbopunjača koji razvija 450 KS i 600 Nm. S ovim motorom RS4 Avant do 100 km/h ubrzava strelovito, za samo 4,1 sekundu. Maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h, ali uz nadoplatu za RS Dynamic paket ograničenje se diže na 280 km/h. U Audiju tvrde da motor po novim WLTP standardima mjerenja troši samo 9,2 l/100 kilometara.



Foto: Audi

Snaga se kod RS4 prenosi na sve kotače putem Quattro pogona preko sportskog Tiptronic automatskog mjenjača s osam brzina. Za dobro držanje ceste zadužen je sportski ovjes koji je 7 mm spušten u odnosu na onaj s novog S4. Uz nadoplatu nudi se i Dynamic Ride Control sustav za još bolje držanje ceste.



Foto: Audi

U unutrašnjosti je osim kozmetičkih promjena vidljiv i novi veći zaslon promjera 10,1 inča. Iza njega se krije unaprijeđeni infotainment koji ima više funkcija i jednostavniji je za korištenje. Novi RS4 u prodajne salone stiže tijekom prosinca, a cijena za hrvatsko tržište još se ne zna. Osnovni model će u Njemačkoj stajati od 81.400 eura.