fbpx
Connect with us

Hi, what are you looking for?

Biznis

Ananas otvorio prvi e-fulfillment centar u ovom dijelu Evrope

Ananas e-commerce i zvanično je otvorio prvi specijalizovani e-fulfillment centar koji se prostire na 10 000 kvadratnih metara, nedaleko od Beograda.

Ananas magacin prilagođen je visokim, svjetskim standardima sa modernim tehničkim rješenjima koja omogućavaju efikasno i sigurno skladištenje robe, rečeno je.

Prostire se na četiri sprata i ono što ga izdvaja od drugih magacinskih prostora jeste Pick Towe sistem (višespratno skladištenje) i konvejer dužine od 700 metara koji omogućavaju transport robe do bilo koje pozicije u skladištu.

– Od samog osnivanja nismo krili svoje visoke ambicije u poslovanju. Otvaranjem prvog e–fulfilment centra ove vrste u Srbiji i najsavremenijeg u ovom dijelu Evrope, potvrđujemo našu spremnost da Ananas podignemo na još viši nivo i nastavimo sa vrtoglavim rastom u svim segmentima našeg poslovnog ekosistema – izjavio je Marko Carević, CEO Ananas e-commerca.

Ovakav sistem skladištenja povećava produktivnost i do 40 posto i značajno skraćuje vrijeme pripreme porudžbine. Ono što razlikuje Ananas e-fulfillment centar od drugih jeste i poseban princip skladištenja robe iste vrste na različitim pozicijama, posebno dizajnirani punktovi za pakovanje, kao i pet izlaza ka kurirskim službama čime se ubrzava proces komisioniranja robe.

Ananas je za potrebe e-fulfillment centra u potpunosti razvio softversko rješenje koje optimizuje i upravlja svakodnevnim operacijama u skladištu, kao što su praćenje inventara, upravljanje prijemom i izdavanjem robe, optimizacija skladišnog prostora, kao i koordinacija rada zaposlenih.

Osim toga, magacin je u potpunosti povezan sa ananas.rs platformom i u punom kapacitetu može da spremi i do 65.000 pošiljki na dnevnom nivou. Zahvaljujući svemu ovome, Ananas već sada za 97 posto porudžbina iz svog e-fulfillment centra, započne isporuku do krajnjeg kupca već u toku narednog dana od trenutka porudžbine.

Otvaranje najsavremenijeg e-fulfillment centra u ovom dijelu Evrope predstavlja jedno od najznačajnijih dostignuća kompanije Ananas. Na ananas.rs tržnom centru a na netu, već sada se može pronaći preko pola miliona artikala. Više od hiljadu trgovaca prodaje svoje proizvode preko Ananasa, a čak trećina njih u ovom trenutku koristi usluge e-fulfillment centra.

Ananas posluje na tržištu Srbije i Sjeverne Makedonije, a u trećem kvartalu planira se širenje i na tržišta Crne Gore i Bosne i Hercegovine, čime će Ananas dodatno učvrstiti svoju poziciju lidera na regionalnom e-commerce tržištu.

Vlasnik je srbijanski biznismen Miroslav Mišković.

Izvor

Izdvojeno

Sport

Ova vijest je preuzeta sa portala Sport 1 Naime, nekoliko sati prije utakmice Albanci su napali bar u kojem su se nalazili navijači Srbije...

Magazin

Pjevačica Tanja Savić nedavno je gostovala u emisiji ‘Ami G Show’, no odmah po dolasku popularni voditelj Ognjen Amidžić podsjetio ju je na njeno...

Biznis

Za izgradnju iz općinskog budžeta izdvojeno oko 300.000 maraka U Centru “Safet Zajko” počeli su radovi na izgradnji najvećeg dječijeg igrališta u Sarajevu, čime...

BiH

POMOZI NAM DA SE GRIJEHA KLONIMO, DA ISTINU GOVORIMO, DA DOBRA DJELA RADIMO, DA NIKOM ZLA NE ČINIMO. DA NAŠA DJECA I NAŠA OMLADINA...